HTML

Kozmetikusneszesszer

Kozmetikusként természetesen kozmetikáról, szépségápolásról, pattanásos és zsíros bőr ápolásáról valamint egyéb bőrproblémákról, hatóanyagokról és még sok más, a kozmetikához szorosan kapcsolódó témáról lesz szó a blogomban. Ha kérdésed van, esetleg egy témád amiről szívesen olvasnál, ide írhatsz nekem :-D farkasanita.kozmetikus@gmail.com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rövid bemutatkozás- névzavar oszlatás

2011.05.13. 13:54 Farkas Anita

A blog elköltözött ide:

neszesszer.onionleaf.com

 

 

Nagyon rövid leszek mivel saját tapasztalatom szerint (magamból kiindulva) a bemutatkozás az, ami a legkisebb érdeklődésnek örvend blog olvasói körökben. Legalábbis míg igazán fel nem keltik az írások az olvasó figyelmét.

 Felfedeztem, hogy van egy másik Farkas Anita nevű kozmetikusnak is fent oldala a neten, azután azt is, hogy páran Farkas Anita kozmetika kulcsszavakkal nézegették a bejegyzéseim (remélem valóban én érdeklem őket,- ill. az írásaim- és nem csak őnámítok nagy buzgón). Annyi közös bennünk hogy mindketten kozmetikusok vagyunk és Budapestiek (bár ő a nyugatinál dolgozik, én meg Óbudán lakom). Szóval a lényeg:

Én Farkas vagyok, de születetten Csongrádi :-) És egyenlőre nincs munkahelyem sem, de mindenképp nagy dáridót és felhajtást csapok, ha kozmetikusként újra munkába állhatok túlbuzgó lévén a szakma iránt :-D

Kifogásom nagyon egyszerű. Gyesen vagyok a kisfiammal, Richárddal. Hmm. Miről is beszélek hogy nem dolgozok??? Nap végén legalább olyan hulla vagyok, mint....

Addig is viszont míg el nem jön újra a munkába állás ideje, igyekszem megújítani a tudásom az írással. Sokmindennek utánanézek és felfedezek dolgokat amiket nem is tanultunk anno suliban, valamint apránként az újításokat is el tudom sajátítani (legalábbis elméletben).

További jó szemezgetést mindenkinek az őt érdeklő témák közül, és ha valami nem tiszta, nyugodtan írjatok hátha el tudom oszlatni a felhőket. 

Sziasztok

Farkas (Csongrádi) Anita 

 

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás farkas anita

A bejegyzés trackback címe:

https://kozmetikusneszesszer.blog.hu/api/trackback/id/tr952900712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása